måndag 4 januari 2010

Tenta & tapetrivning

Nyårsafton var så bra! Ett fint avslut på 2009, och ett varmt välkomnande av 2010! Fick världen bästa present av min finaste Linda, en bok att skriva i "only för me".

Trivs som fisken i min nya lägenhet men vad mycket det är att göra just nu består det utav tapetrivning vilket såg mörkt ut igår natt men såg faktiskt riktigt bra ut idag när jag steg upp, det är positivt =)


"Den som ber, han får. Den som söker, han finner. För den som bultar, öppnas dörren"



3 kommentarer:

  1. kommer bli toppen ju....lycka till med dagens aktiviteter.......tapetsering o tentaskrivande va......hehe.........

    SvaraRadera
  2. Hej
    va kul att du öppnat en ny blogg! Ja jag hörde att ni rev tapeter igår=)
    Spännande
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej.....

    Go fortsättning....hoppas att allt är bra med dig...Denna vecka blir fullt upp...Lena kommer i morgon och stannar till begravningen på Torsdag och så kommer Morgan till kvällen....Men sen kan jag komma och titta hur du fått det...*L*

    Kramar Kristina

    SvaraRadera