måndag 25 januari 2010

Crazy!

Vilken underbar praktik!

Så fantastisk start på dessa underbara tjugo veckor ... kan inte säga annat än att vara lyrisk och detta trots att det händer ofantligt massa andra saker runt omkring. Livet är så märkligt, folk kommer och går och jag kan väl säga som så, jag gillar det INTE [mutter] men det är livets hårda skola. Jag säger återigen, ha inte för höga tankar om dig själv!

Ser framemot en vår ... kanske får man uppleva den i nytt sällskap. Ju fler dessto bättre. Ja jag är singel men umgänge behöver inte innebära dejting i den bemärkelsen att man behöver vara ett par. Men sällskap överlag duger gott till en början.

Grilla, picknick, cykla, fika, prata, spela sällskapsspel, läsa och mycket mycket mera !!!

Träningen har kommit igång igen, det är skönt. Både jag å Pluto är numera gymbesökare =)

Mina kära kursare, det var LÄNGE sen, sen sist hoppas ni har det fint!



Jag tänder ett ljus för livet

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar