måndag 18 januari 2010

Slarvmaja!

Tiden går och vi med den ...

Förundras över hur fort livet kan vända. Har innan pratat om att vi går med ena foten i "dödens dal" å den andra i livet. Nu behöver det inte vara så drastiskt att man dör, men livet förändras ibland och det kraftigt!
som lär mig, tröstar mig och bär mig. Som gläds med mig, som hjälper mig att flytta som handlar åt mig, som gör mängder av annat och tusen tack för det!

Jag är med andra ord stort tacksam!
Jag har en övertygelse om min egen lycka. Den är här och den är nu. De människor vi möter är här för lärdom på ett eller annat sätt. Nu gäller det självklart inte alla människor men de som berör på djupet. Å dom som kommer tillbaka efter ett tag, så spännande!

Jag har blivit berörd ett par gånger förra året av personer som kommit att förändra min syn på livet och hur det ska levas, tusen tack för det ... Sen har jag dom som ständigt finns i mitt liv, varje dag,

Jag har så många fina människor som jag saknar i mitt liv, så var rädda om er, lev livet, fånga det och framförallt var rädda om er. Vänner, nära såna eller flyktiga, släkt och närmast anhöriga [ler]


1 kommentar: