onsdag 13 januari 2010

Sjukstuga

Jag har lovat mig själv att inte klaga ett endaste dugg i år så ta detta på rätt sätt ...

Jag är sjuk.

Tror dock själv om jag får tycka att alla spänningar har släppt. Allt "gammalt" är gjort och allt nytt är välkommet. MEN det kan oxå vara så att Pluto har smittat mig eftersom han har haft halsfluss. Det andra alternativet var dock mer spännande om dyu frågar mig [ler]

Tentan är "slickad å klar", möblerna är hitflyttade, nästan allt står där det ska stå och på tisdag börjar det "nya jobbet". Så med andra ord jag kan koppla av en hel vecka och ja vad händer, tröttheten slår till och jag känner mig klubbad men vid gott mod, så jag ska inte klaga. Fast! Det finns nästan alltid antingen ett jamen, eller men dom där små, små orden som har betydelse.

Jag klagar inte men jag vill så gärna få lite kärlek och omtanke och det får man inte om man inte ber om det, eller får man?!

Ha förtröstan, din tid skall komma!



Köket före


Köket efter

Här får ni en titt på mitt kök före & efter.
Jag är så nöjd!
Kram!

4 kommentarer:

  1. jag gillar den tapeten skarpt...är rätt sugen på den själv men kommer alltså inte köpa den men tror den skulle passa här oxå hehe.......skillnad minsann.......kärlek kan man alltid be om .......o sjukdomar kommer nog ofta genom att man blir smittad och bryter nog oftast ut snabbt om man är mottaglig........så vila nu o hämta krafter inför kommande jobb...........:-))

    SvaraRadera
  2. Det är superfint Satu, jag gillar både tapeten och ljuskronan!
    Här kommer stora krya-på-dig-kramar laddade med massa kärlek! <3

    SvaraRadera
  3. Superfint hem verkligen!! Kul att ha hittat din nya blogg :-) Hoppas att du skriver om lite tankar och så från "ditt nya jobb" man kan ju faktiskt göra det väldigt anonymt, utan att lämna ut varesig sig själv, arbetsplatsen eller andra individer. Ser fram emot väl valda ord och spännande tankar. Alltid kan jag lära sig nå´t ;-)
    Maria (från flickorna fredriksson ;-))

    SvaraRadera