tisdag 12 januari 2010

Drömmar


Så kass på att uppdatera, men det finns en tanke bakom det. Snart ska jag ut på praktik och min tanke är att att de blivande klienterna inte ska behöva läsa om mig och min vardag.

Hade jag bara skrivit om min vardag i strikta former hade det varit en sak, men jag är ganska frikostig med tankar och annat så det kan bli fel. Har inte riktigt bestämt mig dock =)

I vilket fall som helst så går jag en drömtydningskurs och det är så intressant om hur vårt jag sänder små meddelanden. Det gäller bara att se och att höra, så stanna upp & lyssna!

Kram

5 kommentarer:

  1. gud så spännande med drömtydnings kurs....det får du ju berätta mer om nästa gång vi ses...som jag hoppas inte dröjer allt för länge..vore kul om du kom på fredag en stund..själv tänkte jag en stund...kram

    SvaraRadera
  2. Vet du, kan du ej spärra din blogg så du väljer vem som får läsa den?
    Då kan du fortsätta vara frikostig mot oss som du vill ska kunna läsa det =)
    Bara en tanke.
    Bra att du dock tänker på både dig och klienterna.
    Kram kram.

    SvaraRadera
  3. Instämmer med föregående talare, att man kan spärra sin blogg och fixa ett lösenord. Funderar själv på att göra så! :) KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Hoho, då kanske du kan förklara den där drömmen! :)

    /F

    SvaraRadera
  5. låter jättespännande med drömtydningskurs.... Jag drömde om dig, det kanske betyder att vi får träffas snart???? Jag måste dock vänta ett tag, då jag precis kom hem med tvillingarna. Men ha det jättebäst och jag saknar dig..

    SvaraRadera